Имам следният проблем с алфата: при опит да запаля понякога (все по-често) изчезват всички токове. След проверка на всички връзки по акумулатора и ръчкане на всички възможни места, където може да има хлабава връзка без от нищо проблема изчезва. И след време отново. Това започна да се случва по няколко пъти в деня . Някой има ли идея къде може да се корени проблемът?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 156 1.9JTD изчезват токовете !
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение1. Маса "шаси".
2. Клеморед.
Comment
-
Първоначално публикувано от kalinsh Покажи съобщениепо- скоро второто защото не видях никъде хлабава връзка на масата благодаря за бързия отговорHennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеЗатегнатата връзка не означава непременно надеждна връзка. Може масата към шаси да е добре стегната, но да е окислена и да не дава добър контакт.
Comment
-
Първоначално публикувано от kalinsh Покажи съобщениеБлагодаря на всички оказа се плюсовата клема на акумулатора, която въпреки екстремното натягане не затяга и не прави добър контакт. Накрая с една медна пластинка оправих нещата.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеИ скоро пак ще си в джаза. Смени си винта на клемата със здрав такъв, дето стяга
Comment
-
Първоначално публикувано от kalinsh Покажи съобщениеАми не е от затягането явно самата клема на акумулатора е с по -малък диаметър от тази на колата и не може плътно да стегне. Болта си стяга здраво докрай.
Comment
-
Първоначално публикувано от kalinsh Покажи съобщениеАми не е от затягането явно самата клема на акумулатора е с по -малък диаметър от тази на колата и не може плътно да стегне. Болта си стяга здраво докрай.
Мнозина охлабят леко, свалят клемата, а не я разтварят. Така клемата не се нахлузва до долу на клемата на акумулатора и естествено престава да стяга.
Това разбира се, ако е стандартна клемата и подлежи на такава операция.
Иначе до сега съм си плакнал устатаНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment