Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 1.9JTD изчезват токовете !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 156 1.9JTD изчезват токовете !

    Имам следният проблем с алфата: при опит да запаля понякога (все по-често) изчезват всички токове. След проверка на всички връзки по акумулатора и ръчкане на всички възможни места, където може да има хлабава връзка без от нищо проблема изчезва. И след време отново. Това започна да се случва по няколко пъти в деня . Някой има ли идея къде може да се корени проблемът?

  • #2
    1. Маса "шаси".
    2. Клеморед.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
      1. Маса "шаси".
      2. Клеморед.
      по- скоро второто защото не видях никъде хлабава връзка на масата благодаря за бързия отговор

      Comment


      • #4
        Виж си и буксите при бушоните!
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kalinsh Покажи съобщение
          по- скоро второто защото не видях никъде хлабава връзка на масата благодаря за бързия отговор
          Затегнатата връзка не означава непременно надеждна връзка. Може масата към шаси да е добре стегната, но да е окислена и да не дава добър контакт.
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            Затегнатата връзка не означава непременно надеждна връзка. Може масата към шаси да е добре стегната, но да е окислена и да не дава добър контакт.
            Ами и това ще пробвам да ги почистя с контактен спрей. Благодаря дано да е нещо елементарно.

            Comment


            • #7
              Благодаря на всички оказа се плюсовата клема на акумулатора, която въпреки екстремното натягане не затяга и не прави добър контакт. Накрая с една медна пластинка оправих нещата.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от kalinsh Покажи съобщение
                Благодаря на всички оказа се плюсовата клема на акумулатора, която въпреки екстремното натягане не затяга и не прави добър контакт. Накрая с една медна пластинка оправих нещата.
                И скоро пак ще си в джаза. Смени си винта на клемата със здрав такъв, дето стяга

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  И скоро пак ще си в джаза. Смени си винта на клемата със здрав такъв, дето стяга
                  Ами не е от затягането явно самата клема на акумулатора е с по -малък диаметър от тази на колата и не може плътно да стегне. Болта си стяга здраво докрай.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kalinsh Покажи съобщение
                    Ами не е от затягането явно самата клема на акумулатора е с по -малък диаметър от тази на колата и не може плътно да стегне. Болта си стяга здраво докрай.
                    Ясно, стягаш, ама не пробваш какво си стегнал

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kalinsh Покажи съобщение
                      Ами не е от затягането явно самата клема на акумулатора е с по -малък диаметър от тази на колата и не може плътно да стегне. Болта си стяга здраво докрай.
                      От чиста практика те съветвам да разхлабиш болта почти до край, да напъхаш една отверка и да разшириш клемата, а чак след това я слагай и стягай!
                      Мнозина охлабят леко, свалят клемата, а не я разтварят. Така клемата не се нахлузва до долу на клемата на акумулатора и естествено престава да стяга.
                      Това разбира се, ако е стандартна клемата и подлежи на такава операция.
                      Иначе до сега съм си плакнал устата
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment

                      Working...
                      X